dinsdag 17 februari 2015

Reactie op artikel DVHN

17 februari 2015 - 12:15

In het Dagblad van het Noorden van vanmorgen staat een klein artikel over de verwarring over de lijndienst naar Barcelona. Het artikel stelt dat ik de informatie over Vueling naar buiten heb gebracht omdat er één geel vlekje op de boekingssite van Vueling staat. Dat was inderdaad een aanwijzing voor mij om er dieper in te duiken, maar het bleef niet bij deze aanwijzing alleen. Zo bevestigde het webcare team van Vueling dit verhaal en staat Groningen in de lijst met bestemmingen. Meer hierover staat in mijn vorige bericht.

@Airportnieuws wordt in het artikel het 'onofficiële Twitteraccount van Groningen Airport Eelde' genoemd. Mijn doel is om het nieuws rondom de luchthaven te verzamelen op één Twitteraccount. Daarnaast vul ik die informatie aan op dit blog, zoals vervoerscijfers en reacties op onjuiste informatie. Ik ben een fervent liefhebber van de luchthaven, maar ben op geen enkele manier verwant aan de luchthaven. Dat ik veel over de luchthaven Tweet, maakt @Airportnieuws nog geen onofficieel Twitteraccount van Groningen Airport Eelde.